انهدام تانک‌های مرکاوا در جبالیا | روز پرتلفات برای ارتش صهیونیستی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش درخواست سفیر انگلیس در سازمان ملل از انصارالله یمن اردوغان: حماس برای حفاظت از اراضی اشغال شده خود مبارزه می‌کند حزب‌الله لبنان «السماقه» را هدف قرار داد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود شهادت و زخمی‌شدن ۲ نفر در حمله اسرائیل به خودرو سازمان ملل + فیلم سازمان ملل: شاهد کاهش حملات در دریای سرخ هستیم نتانیاهو: تبعید رهبران حماس را بررسی می‌کنیم سیدحسن نصرالله: شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند | نتانیاهو و بایدن از اعتراضات دانشجویی در جهان خشمگین است تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن ریشی سوناک: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند ممنوعیت اعتراضات حامیان فلسطین در دستورکار دولت انگلیس سرلشکر سلامی: به هر تهدیدی واکنش نشان می‌دهیم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ۷۱۶ سرباز را در طول یک سال از دست دادیم ایران و هند قرارداد همکاری در چابهار امضا کردند + فیلم بازدید کیم جونگ اون از کارخانه‌های جنگ‌افزارسازی و شلیک با اسلحه دوربین‌دار سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ برای اجراست اظهارات جدید لاوروف درباره حضور غرب در جنگ اوکراین
سرخط خبرها

بایدن: حملات آمریکا در عراق و سوریه ادامه می‌یابد

  • کد خبر: ۲۱۱۵۱۹
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
بایدن: حملات آمریکا در عراق و سوریه ادامه می‌یابد
رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه در نشست خبری با پادشاه اردن، گفت که با او درباره درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا و جنگ غزه گفتگو کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه بعد از دیدار با «عبدالله الثانی بن الحسین» پادشاه اردن گفت که با او درباره درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا و جنگ غزه گفتگو کرده است.

بایدن در نشست خبری با بیان اینکه آمریکا و اردن در هدف رژیم صهیونیستی از حملات به غزه یعنی شکست دادن حماس هم‌نظر هستند، مدعی شد که امنیت باید به این رژیم و غاصبان صهیونیست بازگردانده شود.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، وی با بیان اینکه آمریکا و اردن در حال کار بر روی توافق مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی هستند، توضیح داد: «[این توافق]شامل توقف ۶ هفته‌ای درگیری‌ها می‌شود».

رئیس جمهور آمریکا با ادعای اینکه با هرگونه جابجایی اجباری فلسطینی‌ها از غزه مخالف است، اظهار داشت: «ما برای اطمینان از رسیدن کمک‌ها به غزه عمل می‌کنیم و به دنبال باز کردن گذرگاه‌های رفح و کرم ابوسالم هستیم».

طبق این گزارش، بایدن ضمن اشاره به اولویت آمریکا برای آزادی اسرای صهیونیست، گفت: «من با قطری‌ها و مصری‌ها تماس تلفنی داشتم تا درباره آزادی گروگان‌ها به توافق برسیم».

وی در واکنش به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح نیز ادعا کرد: «اسرائیل نباید بدون برنامه‌ای برای تضمین امنیت غیرنظامیان، به عملیات نظامی در رفح ادامه دهد. غیرنظامیان در رفح باید محافظت شوند».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، رئیس جمهور آمریکا در این‌باره اضافه کرد: «تعداد زیادی از فلسطینی‌هایی که در غزه کشته شدند، غیرنظامیان و کودکان بی‌گناه بودند».

بایدن درباره حملات تجاوزکارانه آمریکا به مواضع گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه نیز مدعی شد که این حملات ادامه خواهد داشت.

در این نشست خبری همچنین حرکات عجیب و سردرگمی رئیس جمهور آمریکا سوژه رسانه‌ها و خبرنگاران شد.

پادشاه اردن نیز در این نشست خبری گفت که حمله رژیم صهیونیستی به رفح را نمی‌توان تحمل کرد، زیرا منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->